Oikopolut

Tilaus Maksaminen Toimitus Palautus Reklamaatiot Tuotteet Profiilini Asiakasklubi Muut kysymykset

Tilaus
Olen antanut väärän osoitteen, mitä nyt tapahtuu?

Jos paketti ei ole vielä edennyt liian pitkälle tilausprosessissa, voit itse peruuttaa sen Omilla Sivuillasi kohdasta "Tilaukseni" - "Tilauksen tiedot" - "Pysäytä tilauksen lähetys".

Jos kyseessä on tilaus, jonka statuksena on "Maksamatta", poistuu se automaattisesti noin 24 tunnin kuluttua, eikä sinun tarvitse tehdä mitään.

 

Jos paketti on jo lähetetty ja Posti ei pysty toimittamaan sitä, se palautuu meille. Saat sähköpostin, kun palautus on vastaanotettu, ja siinä kerrotaan, mitä tapahtuu seuraavaksi. Palautuksen saapuminen voi kestää jopa pari viikkoa. Teethän tällöin jo uuden tilauksen, sillä palautunutta tilausta ei lähetetä uudelleen.

Miten voin muuttaa tilaukseni osoitetta?

Jos paketti ei ole vielä edennyt liian pitkälle tilausprosessissa, voit itse peruuttaa sen Omilla Sivuillasi kohdasta "Tilaukseni" - "Tilauksen tiedot" - "Pysäytä tilauksen lähetys".

Jos kyseessä on tilaus, jonka statuksena on "Maksamatta", poistuu se automaattisesti noin 24 tunnin kuluttua, eikä sinun tarvitse tehdä mitään.

 

Jos paketti on jo lähetetty ja Posti ei pysty toimittamaan sitä, se palautuu meille. Saat sähköpostin, kun palautus on vastaanotettu, ja siinä kerrotaan, mitä tapahtuu seuraavaksi. Palautuksen saapuminen voi kestää jopa pari viikkoa. Teethän tällöin jo uuden tilauksen, sillä palautunutta tilausta ei lähetetä uudelleen.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Jos paketti ei ole vielä edennyt liian pitkälle tilausprosessissa, voit itse peruuttaa sen Omilla Sivuillasi kohdasta "Tilaukseni" - "Tilauksen tiedot" - "Pysäytä tilauksen lähetys". 

Jos kyseessä on tilaus, jonka statuksena on "Maksamatta", poistuu se automaattisesti noin 24 tunnin kuluttua, eikä sinun tarvitse tehdä mitään.

En ole saanut tilausvahvistusta?

Tilausvahvistus lähetetään automaattisesti heti, kun tilaus on vahvistettu. Jos et ole saanut sitä, se on todennäköisesti mennyt roskapostiin. Jos et löydä sitä sieltäkään, löydät aina kopion tilausvahvistuksesta "Omilta Sivuiltasi" kohdasta "Tilaukseni".

Miten voin tietää, että tilaus on mennyt läpi?

Saat tilausvahvistuksen heti, kun tilaus on rekisteröity. Löydät myös tilauksesi "Omilta Sivuiltasi" kohdasta "Tilaukseni".

Voinko lisätä tuotteen tilaukseen?

Valitettavasti emme voi lisätä tuotteita vahvistettuun tilaukseen.

 

Jos paketti ei ole vielä edennyt liian pitkälle tilausprosessissa, voit itse peruuttaa sen Omilla Sivuillasi kohdasta "Tilaukseni" - "Tilauksen tiedot" - "Pysäytä tilauksen lähetys".

 

Jos kyseessä on tilaus, jonka statuksena on "Maksamatta", poistuu se automaattisesti noin 24 tunnin kuluttua, eikä sinun tarvitse tehdä mitään.

Voinko tehdä tilauksen ja lähettää paketin toiselle henkilölle?

Kyllä voit, mutta muista, että sinun on maksettava joko kortilla tai Vippsillä. Muista myös ilmoittaa vastaanottajan nimi, puhelinnumero ja osoite, ja tarkista, että tiedot ovat oikein ennen tilauksen vahvistamista.

Missä pakettini on?

Voit seurata pakettia seurantanumerolla, jonka löydät kohdasta "Tilaukseni" - "Tilauksen tiedot".

Onko teillä lahjapaketointia?

Valitettavasti emme voi paketoida tuotteita lahjaksi, mutta myymme lahjapusseja, joita voit lisätä tilaukseesi.

En löydä tilaustani profiilistani?

Jos et löydä tilaustasi, saatat olla antanut väärän sähköpostiosoitteen tilausta tehdessäsi. Jos sinulla on useita sähköpostiosoitteita käytössä, voi olla että olet käyttänyt myös esimerkiksi näitä. Ota yhteyttä meihin, niin autamme sinua eteenpäin.

Miksi tilaukseni on peruutettu/poistettu?

Jos maksu ei jostain syystä mene läpi, peruuntuu tilaus maksamattomana. Saadeaksesi tilauksen, on sinun tehtävä uusi tilaus.

Maksaminen
Mitä maksutapoja tarjoatte?

Meillä voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan. Tarjoamme maksuvaihtoehtoina:

  • MobilePay

  • Korttimaksu

  • Lasku tai osamaksu Klarna Checkoutin tai CocopandaPayn (Avarda Checkout) kautta

Voit lukea lisää maksuehdoista ja tietosuojasta täältä:

Mikä on CocopandaPay ja miten se toimii?

CocopandaPay on uusi joustava maksuratkaisumme – toimittajana Avarda – joka antaa sinulle mahdollisuuden valita itsellesi sopivimman maksutavan. Vaihtoehdot ovat:

 
CocopandaPay Lasku – maksa 30 päivän sisällä

 

Saat tuotteet kotiin ennen maksua. Sinulla on 30 päivää korotonta maksuaikaa ilman lisäkustannuksia. Lasku lähetetään sähköpostiisi pian tilauksen lähettämisen jälkeen ja se löytyy myös kohdasta Omat sivut → Lasku.

 
CocopandaPay Tili – osamaksu omaan tahtiin

 

Voit jakaa maksun jopa 36 kuukauden ajalle – juuri sinulle sopivalla tahdilla. Näet aina selkeästi korot ja kulut ennen ostoksen vahvistamista. Kaikki ostokset kerätään yhteen kuukausisaldoon, ja koontilasku lähetetään sähköpostiisi jokaisen kuukauden 17. päivänä. Voit itse valita maksatko minimierän vai enemmän – täysin omien mahdollisuuksiesi mukaan. Saldo päivittyy automaattisesti muutaman päivän kuluttua maksun rekisteröitymisestä, ja kaikki tiedot löytyvät Omat sivut → Lasku -kohdasta.

Miksi en voi valita laskua tai osamaksua?
CocopandaPay (Avarda)

 

Tämä voi johtua siitä, että Avarda ei ole tällä hetkellä hyväksynyt sinua laskutusasiakkaaksi – esimerkiksi luottotietojen tai muun arvioinnin perusteella. Suosittelemme ottamaan yhteyttä Avardan asiakaspalveluun täällä tai puhelimitse 09 2532 7100. Voit silti valita toisen maksuvaihtoehdon.

 
Klarna

 

Kun valitset Klarnan laskun tai osamaksun, Klarna tekee luottotarkistuksen. Hylkäys voi johtua väärästä toimitusosoitteesta tai puutteellisesta luottokelpoisuudesta. Kysymyksissä suosittelemme ottamaan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puhelimitse 09 4245 0031.

Mistä löydän laskuni ja milloin se lähetetään?

Se riippuu valitsemastasi maksutavasta:

 
CocopandaPay (Avarda)
  • Lasku: Lähetetään sähköpostitse pian sen jälkeen, kun paketti on lähtenyt varastoltamme.

  • Tili: Kuukausittainen lasku lähetetään sähköpostitse kuukauden 17. päivänä.

Laskut löytyvät aina myös Omat sivut → Lasku -osiosta ja päivittyvät muutaman päivän kuluessa ostoksesta.

 

Huom! Jos et löydä laskuasi, tarkistathan esimerkiksi roskapostisi ja Omat sivusi. Jos et vieläkään löydä laskuasi, olethan yhteydessä meihin. Asiakkaan vastuulla on huolehtia siitä, että lasku on vastaanotettu ja maksettu eräpäivään mennessä.

 
Klarna

 

Lasku löytyy Klarna-sovelluksesta. Jos et näe sitä siellä, suosittelemme ottamaan yhteyttä Klarnaan chatin kautta tai soittamalla 09 4245 0031.

Voinko siirtää CocopandaPay-laskun eräpäivää?
Lasku tulee pääsääntöisesti maksaa 30 päivän kuluessa.

 

Jos tarvitset lisää maksuaikaa, voit aina muuttaa laskun osamaksuksi maksamalla vain laskulla mainitun minimisumman. Loppusumma siirretään tällöin osamaksutilille. Huomaathan, että korkoa ja hallinnollisia maksuja lisätään Avardan ehtojen mukaisesti.

 

Oletko tehnyt palautuksen ja tarvitset lisää maksuaikaa?

 

Tällöin voimme joissain tapauksissa pidentää laskun maksuaikaa. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme sinua eteenpäin. Huomioithan, että tämä koskee vain tilanteita, joissa olet valinnut maksutavaksi "Lasku – maksa 30 päivän sisällä".

Mitä tapahtuu, jos en maksa CocopandaPay-laskua ajoissa?

Jos laskua ei makseta eräpäivään mennessä, saat maksuhuomautuksen, johon lisätään muistutusmaksu ja viivästyskorko voimassa olevan korkotason mukaan. Uusi lasku löytyy myös Omat sivut → Lasku -osiosta.

Jos lasku jää edelleen maksamatta, se siirtyy automaattisesti CocopandaPay-tilille.

Mitä maksutapoja voin käyttää CocopandaPay-laskun maksamiseen?

Voit maksaa laskun:

  • Pankkikortilla

  • Viitenumerolla

  • Trustlyllä ( verkkopankki )

Miten palautus ja hyvitys toimivat CocopandaPayn kanssa?

Kun palautus on käsitelty, laskun summa korjataan automaattisesti. Jos olet jo maksanut, saat hyvityksen takaisin. Osamaksuasiakkailla palautettu summa vähennetään seuraavasta laskusta.

Miksi tililtäni on varattu rahaa?

Kun tilaus vahvistetaan, summa varataan tililtäsi. Rahaa ei kuitenkaan veloiteta ennen kuin tilaus on lähetetty.

Voinko vaihtaa maksutapaa tilauksen jälkeen?

Valitettavasti et. Maksutapaa ei voi vaihtaa tilauksen vahvistamisen jälkeen.

Maksoin kahdesti – mitä tapahtuu?

Veloitamme vain kerran per tilaus. Jos näet kaksi veloitusta, kyseessä on todennäköisesti väliaikainen katevaraus, joka poistuu automaattisesti muutaman päivän kuluessa. Kyse ei ole hyvityksestä, vaan rahat vapautuvat takaisin tilillesi.

Miksei kortti- tai Swish-maksu toimi?

Jos maksu epäonnistuu:

  • Tarkista, että kaikki pakolliset kentät on täytetty (punainen huutomerkki ilmoittaa puutteista).

  • Varmista, että korttisi taiMobilePay-sovellus toimii ja on ajan tasalla.

  • Jos et voi klikata “Maksa tilaus / Maksa MobilePayllä” -painiketta, varmista, että olet painanut “Jatka” täytettyäsi kaikki tiedot.

Toimitus
Mihin maihin toimitatte tilauksia?

Toimitamme vain Suomeen, emme esimerkiksi Ahvenanmaalle.

Mikä on toimitusaikanne?

Normaali toimitusaika on 1-4 arkipäivää. Tilaukset eivät liiku viikonloppuisin tai pyhäpäivinä.

Mitä toimitustapoja tarjoatte?

Tilauksella voit valita haluamasi Postin noutopisteen tai Postin pakettiautomaatin.

Voit myös saada tilauksesi kotiinkuljetuksella. Valittavanasi on normaali Bringin kotiinkuljetus tai DHL Express pikatoimitus.

 

Kuinka paljon toimitus maksaa?

Toimituskustannukset tilauksellesi voivat vaihdella riippuen valitsemastasi toimitustavasta ja ostoskorisi sisällöstä. Tarkat toimituskustannukset ja saatavilla olevat toimitusvaihtoehdot näytetään selkeästi kassalle siirryttäessä. Huomioithan, että toimitushinnat voivat muuttua, ja tilauksellesi voimassa oleva hinta on se, joka näkyy kassalla.

 

Toimitamme Postin noutopisteisiin ja pakettiautomaatteihin, voit myös valita tilauksellesi kotiinkuljetuksen.

Vaihtoehtoina ovat Bringin kotiinkuljetus tai DHL Express.

Miten voin seurata pakettiani?

Löydät seurantatunnuksen "Omilta Sivuiltasi" kohdasta "Tilaukseni" - "Tilauksen tiedot".

Olen saanut jonkun toisen paketin?

Kirjaa reklamaatio "Omien Sivujen" kautta kohdasta "Asiakaspalvelu".

Mikä on lähetysten säilytysaika?

Noutoaika mainitaan saapumisilmoituksessa. Noutoaika riippuu onko tilaus toimitettu pakettiautomaattiin vai noutopisteeseen.

En noutanut pakettia määräajan kuluessa, mitä tapahtuu nyt?

Jos pakettia ei noudeta määräaikaan mennessä, se palautetaan meille. Kun olemme vastaanottaneet sen, hyvitämme tilauksesi, mutta vähennämme noutamattomien pakettien kustannuksen (20 €) ja palautuskulut (5 €).

Palautus
Miten voin käyttää palautusoikeuttani?

Sinulla on 14 päivän palautusoikeus.

Kirjaa palautus ensin "Omille Sivuillesi":

  • Kirjaudu sisään ”Oma sivuni” kautta ja valitse kohta ”Tilaukseni”. 
  • Klikkaa ”Uusi tukitiketti+" ja valitse kohta “Peruuta tilaus tai Palauta tilaus”. 
  • Jatka ohjeiden mukaan. 
  • Saat tämän jälkeen ohjeet ja sopimusnumeron joko automaattisesti tai asiakaspalvelijaltamme, riippuen siitä milloin tilaus on tehty, kohtaan "Asiakaspalvelu".
Haluan vaihtaa toiseen tuotteeseen?

Emme tarjoa vaihto-oikeutta, mutta sinulla on 14 päivän peruutusoikeus.

Jos paketti ei ole vielä edennyt liian pitkälle tilausprosessissa, voit itse peruuttaa sen Omilla Sivuillasi kohdasta "Tilaukseni" - "Tilauksen tiedot" - "Pysäytä tilauksen lähetys". 

Mitä tapahtuu alennukselle/lahjalle tilauksen yhteydessä, jos peruutan tilauksen tai osan tuotteista?

Lahja- tai tarjoustuotteet on myös palautettava, mikäli tarjousten ehto ei enää täyty. Pidätämme palauttamattomien kaupanpäällisten arvon hyvityksestä.

Jos tilaukseen lisätyn alennuksen ehto ei enää täyty palautuksen jälkeen, vähennetään alennuksen arvo hyvityksen summasta.

Reklamaatiot
Tuote on rikki, mitä teen?

Kirjaa reklamaatio "Omien Sivujen" kautta kohdasta "Asiakaspalvelu".

Tilauksestani puuttuu tuote, kuinka toimin?

Kirjaa reklamaatio "Omien Sivujen" kautta kohdasta "Asiakaspalvelu".

Olen saanut väärän tuotteen?

Kirjaa reklamaatio "Omien Sivujen" kautta kohdasta "Asiakaspalvelu".

Paketissani on kuljetusvaurio, mitä teen?

Kirjaa reklamaatio "Omien Sivujen" kautta kohdasta "Asiakaspalvelu".

Sain allergisen reaktion tuotteesta, mitä teen?

Ole meihin yhtyedessä "Omien Sivujen" kautta kohdasta "Asiakaspalvelu".

Tuotteet
Tuote on loppuunmyyty, milloin saatte sitä taas varastoon?

Valitettavasti meillä ei ole tarkkaa päivämäärää, milloin tuote tulee takaisin varastoon. Jos haluat saada ilmoituksen kun tuote on taas saatavilla, voit painaa "Tilaa ilmoitus" -painiketta, niin saat sähköpostin, kun tuote on taas saatavilla.

Lahja ei tullut mukaan tilaukseen?

Verkkokaupan ostoskori ei varaa tuotteita varastosta ennen kuin tilaus on maksettu. Jos tuote loppuu ennen kuin tilaus on maksettu, tuote poistuu ostoskorista, eikä sitä ole silloin listattu myöskään tilausvahvistukseen.

Mitkä ainesosat tuotteessa on?

Suurimmalle osalle myymistämme tuotteista löydät ainesosaluettelon tuotteen sivulta. Työskentelemme saadaksemme tämän tiedon kaikille valikoimamme tuotteille. Täydellinen ainesosaluettelo on aina näkyvissä itse tuotteessa.

Voinko antaa teille vinkkejä tuotteista?

Arvostamme suuresti vinkkejä uusista tuotteista, joita voisimme ottaa valikoimaamme. Lähetä meille ehdotuksesi osoitteeseen [email protected].

Profiili
Miten kirjaudun sisään?

Kirjaudut sisään painamalla profiilikuvaketta oikeassa yläkulmassa ja syöttämällä sähköpostiosoitteesi ja salasanasi.

Miten vaihdan salasanan, tai miten saan uuden salasanan?

Voit pyytää uutta salasanaa painamalla linkkiä salasanakentän alla kirjautumisen yhteydessä.

 

Salasana vaihdetaan kohdassa 'Profiilini', aivan sivun alareunassa. Paina painiketta ja muista tallentaa muutokset valittuasi uuden salasanan. Jos et muista vanhaa salasanaasi, täytyy sinun kirjautua ulos ja pyytää uutta salasanaa.

Miksi en voi kirjautua sisään profiiliini?

Jos et pääse kirjautumaan profiiliisi, tarkistathan onko sähköpostiosoitteessa tai salasanassa kirjoitusvirheitä, tai ettei niiden eteen tai taakse ole lisätty välilyöntiä. Toinen vinkki on yrittää luoda asiakastiliä, koska voi olla että sinulla ei vielä ole asiakastiliä, vaan olet tehnyt aiemmin tilauksia vain vierailija.

Onko ongelmia edelleen? Ota meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected], niin autamme sinua.

Miten luon ja poistan profiilin?

Profiilin luominen:

  • Paina profiilikuvaketta sivun oikeassa yläkulmassa.
  • Vaihda kirjautumisvälilehdestä "Luo uusi asiakastili" -välilehteen.
  • Täytä tiedot ja vahvista.

Profiilin poistaminen:

  • Kirjaudu "Omille Sivuillesi".
  • Mene kohtaan "Profiilini".
  • Sivun alaosasta, suostumusten alta, löydät kohdan "Poista asiakastili".
Miten muutan tietojani profiilissani?

Nimen, osoitteen, sähköpostin ja muut tiedot voit helposti muuttaa kohdassa 'Profiilini'. Muista tallentaa muutokset.

Cocopanda FOR YOU
Mikä on Cocopanda FOR YOU?
Cocopanda FOR YOU on kanta-asiakasohjelmamme ja asiakasklubi sinulle, joka ostat Cocopandalta – verkkokaupasta tai myymälästä. Jäsenenä saat pisteitä kaikista ostoksistasi sekä pääsyn eksklusiivisiin etuihin, henkilökohtaisiin tarjouksiin ja kampanjoihin. Sinua palkitaan uskollisuudestasi ja aktiivisuudestasi.
Miten liityn Cocopanda FOR YOU -jäseneksi?

Liittyminen on helppoa – ja täysin ilmaista! Rekisteröidy osoitteessa cocopanda.fi kohdassa Omat sivut > Profiilini. Jäseneksi voit liittyä, jos olet vähintään 15-vuotias, sinulla on voimassa oleva sähköpostiosoite ja puhelinnumero, ja hyväksyt viestien vastaanottamisen sähköpostitse ja tekstiviestillä.

Miten Cocopanda FOR YOU -pisteet toimivat?

Saat 1 pisteen jokaista käyttämääsi euroa kohden Cocopandan verkkokaupassa. Pisteet kirjautuvat automaattisesti, kun olet kirjautuneena asiakasprofiiliisi. Joskus järjestämme kampanjoita, joissa voit kerätä ylimääräisiä pisteitä ja saada lisäpalkintoja aktiivisuudestasi. Kun olet saavuttanut 1 000 pistettä, saat bonuskupongin. Mitä enemmän ostat ja osallistut, sitä enemmän hyödyt asiakasklubin jäsenyydestä.

Mistä näen pisteeni ja bonukseni?

Kirjaudu sisään Omat sivut -osioon cocopanda.fi-sivustolla. Asiakasklubi-kohdassa näet nykyisen pistesaldosi, aktiiviset bonuskuponkisi ja kaikki jäsenedut.

Mihin voin käyttää pisteitäni?

Kun olet kerännyt 1 000 pistettä, saat digitaalisen bonuskupongin, joka antaa sinulle alennusta seuraavasta ostoksestasi. Cocopanda FOR YOU on jatkuvasti kehittyvä kanta-asiakasohjelma, jonka tavoitteena on tarjota paras mahdollinen kokemus jäsenilleen. Tämän vuoksi palkitsemme jatkossa myös niitä jäseniä, jotka keräävät eniten pisteitä ajan mittaan.

Kuinka kauan Cocopanda FOR YOU -bonuskuponki on voimassa?

Bonuskupongit ovat voimassa 3 kuukautta aktivoimispäivästä. Voimassaolon näet Omat sivut > Minun pisteeni -kohdassa. Kuponki luodaan automaattisesti, kun sinulla on tarpeeksi aktiivisia pisteitä. Huomaathan, että pisteet aktivoituvat vasta 30 päivää ostoksen jälkeen, jotta otetaan huomioon mahdolliset palautukset tai peruutukset.
Esimerkki: Jos ostat 15. huhtikuuta ja saavutat 1 000 pistettä, pisteet aktivoituvat 15. toukokuuta ja bonuskuponkisi luodaan silloin.

Saanko pisteitä kaikista ostoksista?

Saat pisteitä kaikista tuoteostoista, mutta et toimituskuluista, maksuista, lahjakorttien ostosta tai lahjakortilla maksamisesta. Jos käytät bonuskuponkia tilauksen yhteydessä, pisteet lasketaan vain summalle, joka maksetaan normaalilla maksutavalla alennusten jälkeen.

Voinko siirtää pisteitä toiselle henkilölle?

Ei. Pisteet ja bonuskupongit ovat henkilökohtaisia eikä niitä voi siirtää tai jakaa muille.

Mitä tapahtuu pisteilleni, jos palautan tuotteen?

Jos palautat tuotteen, siitä saadut pisteet vähennetään piste­saldostasi. Jos käytit bonuskuponkia ostoksessa, sen arvoa ei hyvitetä takaisin.

En saanut pisteitä ostoksestani – mitä teen?

Pisteiden saamiseksi sinun tulee olla:

  • Kirjautuneena sisään oikealle asiakastilille ostohetkellä

  • Hyväksynyt asiakasklubin ehdot ennen ostoa

  • Ja ostoksen tulee näkyä Omat sivut > Tilaukset -kohdassa

Jos kaikki nämä pitävät paikkansa mutta pisteitä ei näy, ota yhteyttä asiakaspalveluumme – autamme mielellämme!

Miten voin lopettaa Cocopanda FOR YOU -jäsenyyteni?

Voit lopettaa jäsenyyden milloin tahansa kohdassa Omat sivut > Profiilini tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Huomaathan, että kaikki kertyneet pisteet ja bonuskupongit poistetaan samalla. Jos perut suostumuksen sähköposti- ja SMS-viestintään, jäsenyytesi loppuu myös, sillä viestintäsuostumus on ehtona asiakasklubin jäsenyydelle.

Mitä tapahtuu, jos olen epäaktiivinen jäsen?

Jos et ole tehnyt ostoksia tai klikannut viestejämme 12 peräkkäisen kuukauden aikana, jäsenyytesi päätetään automaattisesti ja pisteesi sekä bonuskuponkisi poistetaan.

Voinko olla jäsen ilman markkinointiviestejä?

Et. Cocopanda FOR YOU -jäsenyys edellyttää suostumusta sähköposti- ja tekstiviestiviestintään, sillä tarjoukset, kampanjat ja uutiset lähetetään näiden kautta. Voit kuitenkin milloin tahansa päättää jäsenyytesi tai muokata suostumuksiasi Omat sivut > Profiilini -kohdassa.

Muut kysymykset
Unohditko käyttää alennuslinkkiä?

Ota yhteyttä meihin "Omien Sivujesi" kautta, niin katsotaan voidaanko alennuslinkki lisätä jälkikäteen.

Alennuslinkki ei toimi, mikä on vialla?

Jos alennuslinkki ei toimi, tarkistathan että nämä ensin:

  • Tarkista voimassaoloaika.
  • Huomioi, että jotkin alennuslinkit käyvät vain tiettyihin tuotteisiin tai   merkkeihin.
  • Kaikilla alennuslinkeillä on vaatimus tilauksen minimisummaan.
  • Alennuslinkin voi käyttää vain kerran per asiakas.
  • Tilauksella voi käyttää vain yhden alennuksen kerrallaan.
  • Alennus lasketaan tuotteen normaalista hinnasta.
  • Linkit eivät käy jo alennettuihin tuotteisiin.
  • Alennus ei oikeuta lisäaleen.
  • Vain normaalihintaisiin tuotteisiin, et siis saa lisäalennusta.
  • Klarnan Checkouttiin ilmoitettava sähköpostiosoite on oltava sama kuin Cocopanda asiakastilillä, muuten alennus ei aktivoidu tilaukselle.
Kuinka kauan tarjous on voimassa?

Hinnat sekä kampanjoiden ja tarjousten voimassaoloajat ilmoitetaan selkeästi verkkosivuillamme ja uutiskirjeissä.

Onko teillä hintatakuu?

Meillä ei ole hintatakuuta, mutta seuraamme markkinoita tarkasti ja teemme kovasti töitä pitääksemme hintamme kilpailukykyisinä.

Miten tarkistan lahjakorttini saldon?

Löydät yhteenvedon ja saldon lahjakorteistasi "Omilta Sivuiltasi" kohdasta "Lahjakorttini".

Voinko tehdä yhteistyötä kanssanne?

Saimme päivittäin paljon kyselyitä, ja siksi olemme päättäneet tehdä kaikki yhteistyöt kumppanimme Adtractionin kautta. Voit lukea lisää tästä.

Emme ota vastaan muilla tavoin yhteistyökyselyitä.

Kuinka peruutan uutiskirjeen tilauksen?

Voit helposti peruuttaa uutiskirjeen tilauksen napsauttamalla sähköpostin alaosassa olevaa linkkiä.