Ota yhteyttä

Löydät yleisimpiin kysymyksiin helposti ja nopeasti vastauksen Kysymykset ja vastaukset -osiosta.

Jos sinulla on kysyttävää reklamaatioista, tilauksen peruutuksesta tai tuotteiden palauttamisesta, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme "Omien Sivujesi" kautta, kohdasta "Asiakaspalvelu".

Oma sivuni:

 

Asiakastilisi kautta saat nopeasti yhteyden asiakaspalveluumme. Täältä voit tarkistaa helposti ja nopeasti tilauksesi tiedot sekä voit myös seurata tilauksen etenemistä, tarkastella vanhoja tilauksia ja muokata yhteystietojasi.

Omalla sivullasi kohdassa "Asiakaspalvelu" voit luoda tukitiketin. Sinun tulee olla kirjautuneena sisään, jotta voit lähettää viestin.

Vastaamme viesteihin arkisin 24 tunnin kuluessa tai jopa nopeammin. Jotta asian käsittely olisi nopeaa ja tehokasta, muistathan kirjata tapauksen oikeaan aiheluokkaan, sekä tarkistaa ovathan kaikki yhteystietosi ajan tasalla.

Chatbot:

 

 

Rosie on chatbottimme, joka osaa vastata suurimpaan osaan asiakkaiden kysymyksistä. Rosie tekee töitä kellon ympäri, vuoden jokaisena päivänä.

Hän auttaa sinua useimmissa asioissa, kuten esimerkiksi tilauksessa, maksamisessa, pakettisi seuraamisessa ja vaikkapa käyttöehdoissamme.

Rosie osaa jo vaikka mitä, ja oppii kokoajan lisää. Hän ei ole kovin mielissään pitkistä lauseista, vaan pitää enemmän jos menet yksinkertaisesti suoraan asiaan.


Puhelinpalvelu: 

 

Asiakaspalvelumme on suljettu 29-30.1.2025 välisenä aikana.

 

Asiakaspalvelumme tavoitat numerosta 075 325 2955

 

Olemme parhaillaan uudistamassa asiakaspalvelukeskustamme, minkä vuoksi puhelimen ja chatin aukioloajat ovat toistaiseksi seuraavat:

  • Maanantaista torstaihin: klo 09.30–12.30
  • Perjantaisin: Puhelin ja chat ovat suljettuina

Puhelun hinnat

  • Matkapuhelinliittymästä: Matkapuhelinmaksu
  • Kiinteästä liittymästä: Paikallispuhelinmaksu
  • Ulkomailta soitettaessa: Normaali ulkomaanpuhelun hinta

Huomioithan, että puheluhinnat määräytyvät operaattorisi kanssa voimassa olevan liittymäsopimuksen mukaisesti.