Kysymykset ja vastaukset
Kysymykset ja vastaukset


Tilausvahvistus lähetetään sähköpostitse pian sen jälkeen, kun tilauksesi on maksettu tai vahvistettu laskulla/koontilaskulla. Jos et jostain syystä saanut tilausvahvistusta, se voi johtua sähköpostisi roskapostisuodattimesta. Roskapostisuodattimia on joskus vaikea kiertää täydellisesti. Valitettavasti emme saa ilmoitusta, jos sähköpostiviestimme torjutaan. Muistathan, että Omalla sivullasi voit aina tarkastella tilauksesi tietoja. Sieltä löydät muun muassa myös paketin lähetystunnuksen sekä tilaustesi laskut. Lisäämällä meidät turvallisten lähettäjien luetteloon varmistat, että lähettämämme sähköpostiviestit tulevat jatkossa perille.


Voit tallentaa uuden osoitteen asiakastilillesi. Kirjaudu sisään asiakastilillesi sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi. Mene Omalla sivullasi kohtaan Profiilini. Voit lisätä uuden osoitteen klikkaamalla kohtaa "Lisää uusi osoite". Uusi osoite tallentuu automaattisesti oletusosoitteeksi asiakastilillesi. Voit poistaa vanhan osoitteen kohdasta "Aikaisemmat osoitteet" klikkaamalla halutun osoitteen kohdalla olevaa ruksia. Voit tallentaa tilillesi useita osoitteita ja oletusosoitteen vaihtaminen onnistuu helposti kohdasta "Aikaisemmat osoitteet". Jos tiedoissasi on useita osoitteita, voit valita kassalla mihin osoitteeseen tilaus toimitetaan. Jos haluat käyttää eri osoitetta vain yksittäisellä tilauksella, voit muuttaa osoitteen tilauksen tietoihin suoraan kassalla.


Tilauksen noutaminen suoraan varastoltamme ei valitettavasti ole mahdollista.


Valitettavasti se ei ole mahdollista. Cocopanda.fi toimittaa tilauksia vain Manner-Suomeen. Cocopanda toimii kuitenkin myös Ruotsissa, Tanskassa, Saksassa sekä Itävallassa. Norjassa toimii sisarverkkokauppamme Blivakker.no. Jos asut jossakin näistä maista, voit halutessasi tehdä tilauksen suoraan kyseisen maan verkkokauppaan.


On mahdollista, että tilauksella on ilmoitettu virheellinen sähköpostiosoite. Tällöin et saa tilausvahvistusta, mutta mikäli tilauksesi on vahvistunut, se lähetetään tilauksessa ilmoitetun osoitteen mukaisesti. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme Omien sivujesi kautta kohdasta Asiakaspalvelu voidaksemme etsiä tilauksesi.

Kun maksusi on rekisteröitynyt meille, tuotteet pakataan ja lähetetään. Normaali toimitusaikamme on toimitustavasta riippuen 1-5 arkipäivää. Voit tarkistaa tilauksesi tilan ja seurata pakettisi kulkua Omalta sivultasi kohdasta Tilaukseni. Lähetystunnus tallentuu tilauksesi tietoihin kun pakettisi on lähtenyt matkaan varastoltamme. Klikkaamalla lähetystunnusta pääset suoraan paketin seurantasivustolle.

Varastomme sijaitsee Saksassa. Jos tilauksen toimitustavaksi on valittu normaali toimitus tai kotiinkuljetus, logistiikkakumppanimme Bring toimittaa tuotteet Suomeen Postin lajittelukeskukseen. Lähetystunnus aktivoituu, kun paketti skannataan ensimmäisen kerran matkan aikana Suomen päässä. Varastosta lähtemisen ja ensimmäisen skannauksen välillä on muutama arkipäivä. Tämän vuoksi lähetystunnuksella ei näy tapahtumia ensimmäisien arkipäivien aikana.

Kun pakettisi on noudettavissa noutopisteestä, saat automaattisen saapumisilmoituksen tekstiviestillä sekä sähköpostina. Mikäli olet valinnut kotiinkuljetuksen, saapuvasta lähetyksestä ilmoitetaan vastaanottajalle tekstiviestillä tai soittamalla.

Jos tilauksen toimitustavaksi on valittu DHL Express, toimittaa DHL paketin tilauksen yhteydessä ilmoitettuun kotiosoitteeseen. Voit tilata lisätietoa DHL-pakettisi kulusta paketin seurantasivulla kohdasta "Tilaa tietoa lähetyksesi etenemisestä".


Jotta voimme korjata asian mahdollisimman nopeasti, tulee sinun luoda tapauksesta tukitiketti. Voit luoda tukitiketin kirjautumalla asiakastilillesi ja klikkaamalla Omalta sivultasi kohtaa Asiakaspalvelu. Jos saamasi tuote on viallinen, kirjaa tapaus aiheluokkaan Takuu/Reklamaatio, kun luot tukitiketin. Jos taas tilaukselta on puuttunut tuote, kirjaa tapaus aiheluokkaan Virheellinen toimitus, kun luot tukitiketin.


Mikäli käytät 14 päivän peruuttamisoikeutta, vastaat itse palautuksesta aiheutuvista postikuluista. Jos tilauksen toimitustavaksi on valittu kotiinkuljetus tai DHL Express, myös alkuperäiset toimituskulut jäävät maksettavaksi palautuksesta huolimatta. Hyvitämme sinulle tietysti tuotteesta meille maksamasi summan, jos tuote palautetaan määräajassa. Lisäksi tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Voit lukea aiheesta lisää ehdoistamme.

HUOM! Väärinymmärrysten välttämiseksi suosittelemme, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme ennen kuin palautat tuotteet. Ennen tuotteen palauttamista luo tukitiketti Omalla sivullasi kohdassa Asiakaspalvelu. Kirjaa tapaus aiheluokkaan 14 päivän peruuttamisoikeus.


Jos et nouda pakettiasi postista, se palautetaan takaisin meille. Muistathan siis noutaa pakettisi ajoissa. Paketin noutamatta jättäminen ei ole pätevä peruuttamistapa. Jos haluat tuotteet lähetettävän sinulle uudelleen, tulee sinun maksaa palautuskulut 5,00 € ja uudet toimituskulut. Kun pakettisi on palautunut varastollemme, luodaan tilillesi tätä varten tilausvaraus, jonka maksamalla tuotteet lähetetään sinulle uudelleen. Jos et vahvista tilausvarausta ajoissa tai jos et halua tuotteita, vähennämme palautuneiden tuotteiden summasta noutamattoman paketin kulut 20,00 € ja palautuskulut 5,00 €, sekä mahdolliset toimituskulut. Hyvitämme jäljelle jäävän summan sinulle tilauksella käyttämäsi maksutavan mukaisesti.

Kun pakettisi lähtee matkaan varastoltamme, lähetystunnus tallentuu automaattisesti asiakastilillesi kohtaan Tilaukseni. Klikkaamalla lähetystunnusta pääset suoraan pakettisi seurantasivustolle.

Varastomme sijaitsee Saksassa. Jos tilauksen toimitustavaksi on valittu normaali toimitus tai kotiinkuljetus, logistiikkakumppanimme Bring toimittaa tuotteet Suomeen Postin lajittelukeskukseen. Lähetystunnus aktivoituu, kun paketti skannataan ensimmäisen kerran matkan aikana Suomen päässä. Varastosta lähtemisen ja ensimmäisen skannauksen välillä on muutama arkipäivä. Tämän vuoksi lähetystunnuksella ei näy tapahtumia ensimmäisien arkipäivien aikana.

Jos tilauksen toimitustavaksi on valittu DHL Express, toimittaa DHL paketin tilauksen yhteydessä ilmoitettuun kotiosoitteeseen. Voit tilata lisätietoa DHL-pakettisi kulusta paketin seurantasivulla kohdasta "Tilaa tietoa lähetyksesi etenemisestä".


Voit tilata uutiskirjeemme luomalla itsellesi asiakastilin ja vahvistamalla asiakastilin luomisen yhteydessä, että haluat vastaanottaa tarjouksia sähköpostitse. Jos olet jo asiakas, voit tilata uutiskirjeen tai peruuttaa sen tilauksen Omalta sivultasi kohdasta Profiilini. Lisää ruksi kohtaan ” Toivon saavani ilmoituksia kampanjoista ja uutuuksista sähköpostitse.” jos haluat tilata uutiskirjeen tai poista ruksi jos haluat perua tilauksen. Voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen myös klikkaamalla uutiskirjeen lopussa olevaa linkkiä.

Voit tilata uutiskirjeemme myös verkkosivujemme etusivulta löytyvän linkin kautta. Ilmoita vain sähköpostiosoitteesi ja klikkaa kohtaa ”Tilaa uutiskirje”.


Uloskirjautuminen onnistuu menemällä Omilla sivuillasi kohtaan Profiilini. Sivulta löydät ”Kirjaudu ulos” -painikkeen, jota klikkaamalla pääset kirjautumaan ulos.


On tärkeää, että klikkaat aktivointisähköpostissa olevaa linkkiä kokonaisuudessaan. Varmistaaksesi asian voit kopioida koko linkin ja liittää sen suoraan selaimeen. Jotkut sähköpostiohjelmat saattavat jakaa aktivointilinkin kahteen osaan, jolloin linkki ei toimi, kun sitä klikataan.

Sisäänkirjautuminen voi epäonnistua myös väärän salasanan takia. Jos et muista salasanaasi, saat ohjeet salasanan vaihtoon klikkaamalla sisäänkirjautumisikkunasta löytyvää linkkiä. Kirjoita sähköpostiosoitteesi ja klikkaa tämän jälkeen näkyviin tulevaa linkkiä ”Unohditko salasanasi?”. Lähetämme sinulle sähköpostin, josta löydät linkin salasanan vaihtamiseen. Huom! Sähköpostiosoitteesi tulee olla tallennettuna tietoihisi ja aktivoitu, jotta saat salasanan vaihtolinkin.


Kyllä. Kirjaudu sisään sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi. Klikkaa Omalta sivultasi kohtaa Profiilini ja valitse sivuilta kohta "Muuta salasana". Kirjoita tekstikenttiin nykyinen salasanasi sekä haluamasi uusi salasana kahteen kertaan. Klikkaa lopuksi painiketta "Muuta salasana".


Kyllä, kaikki verkkokaupassa mainitut hinnat ovat verollisia hintoja (sis. ALV 24 %).


Verkkokaupassamme on silloin tällöin käynnissä kampanjoita, joiden yhteydessä tarjoamme alennuskoodin. Ilmoitamme alennuskoodeista esimerkiksi uutiskirjeessämme sekä somessa. Alennuskoodeja jaetaan myös yhteistyökumppaneidemme kautta.