Kysymykset ja vastaukset


Tilausvahvistus lähetetään sähköpostitse pian sen jälkeen, kun tilauksesi on maksettu tai vahvistettu laskulla/koontilaskulla. Jos et jostain syystä saanut tilausvahvistusta, se voi johtua sähköpostisi roskapostisuodattimesta. Roskapostisuodattimia on joskus vaikea kiertää täydellisesti. Valitettavasti emme saa ilmoitusta, jos sähköpostiviestimme torjutaan. Muistathan, että Omalla sivullasi voit aina tarkastella tilauksesi tietoja. Sieltä löydät muun muassa myös paketin lähetystunnuksen sekä tilaustesi laskut. Lisäämällä meidät turvallisten lähettäjien luetteloon varmistat, että lähettämämme sähköpostiviestit tulevat jatkossa perille.


Voit tallentaa uuden osoitteen asiakastilillesi. Kirjaudu sisään asiakastilillesi sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi. Mene Omalla sivullasi kohtaan Oma sivuni. Voit lisätä uuden osoitteen klikkaamalla kohtaa ”Lisää uusi osoite”. Uusi osoite tallentuu automaattisesti oletusosoitteeksi asiakastilillesi. Voit poistaa vanhan osoitteen kohdasta ”Aikaisemmat osoitteet” klikkaamalla halutun osoitteen kohdalla olevaa ruksia. Voit tallentaa tilillesi useita osoitteita ja oletusosoitteen vaihtaminen onnistuu helposti kohdasta ”Aikaisemmat osoitteet”. Jos tiedoissasi on useita osoitteita, voit maksun yhteydessä valittava, mihin osoitteeseen tilaus toimitetaan. Jos haluat käyttää eri osoitetta vain yksittäisellä tilauksella, voit muuttaa osoitteen tilauksen tietoihin suoraan Kassalla.


Nouto suoraan varastoltamme ei valitettavasti ole mahdollista.


Valitettavasti se ei ole mahdollista. Cocopanda.fi toimittaa tilauksia vain Suomeen. Cocopanda toimii kuitenkin myös Ruotsissa, Tanskassa, Saksassa sekä Itävallassa. Norjassa toimii sisarverkkokauppamme Blivakker.no. Jos asut jossakin näistä maista, voit halutessasi tehdä tilauksen suoraan kyseisen maan verkkokauppaan.


On mahdollista, että tilauksella on ilmoitettu virheellinen sähköpostiosoite. Tällöin et saa tilausvahvistusta, mutta mikäli tilauksesi on vahvistunut, se lähetetään tilauksessa ilmoitetun osoitteen mukaisesti. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme Omien sivujesi kautta kohdasta ”Asiakaspalvelu” voidaksemme etsiä tilauksesi.


Voit tarkistaa tilauksesi tilan ja seurata pakettisi kulkua Omalta sivultasi kohdasta Tilaukseni, josta löydät pakettisi lähetystunnuksen.

Kun maksusi on rekisteröitynyt meille, tuotteet pakataan ja lähetetään. Normaali toimitusaikamme on toimitustavasta riippuen 1-5 arkipäivää maksun rekisteröitymisestä.


Jotta voimme korjata asian mahdollisimman nopeasti, tulee sinun luoda tapauksesta tukitiketti. Voit luoda tukitiketin kirjautumalla asiakastilillesi ja klikkaamalla Omalta sivultasi kohtaa ”Asiakaspalvelu”. Jos saamasi tuote on viallinen, kirjaa tapaus aiheluokkaan Takuu/Reklamaatio, kun luot tukitiketin. Jos taas tilaukselta on puuttunut tuote, kirjaa tapaus aiheluokkaan Virheellinen toimitus, kun luot tukitiketin.


Jos käytät 14 päivän peruuttamisoikeutta, vastaat itse palautuksesta aiheutuvista postikuluista. Myös alkuperäiset toimituskulut jäävät maksettavaksi palautuksesta huolimatta. Hyvitämme sinulle tietysti tuotteesta meille maksamasi summan, jos tuote palautetaan määräajassa. Lisäksi tuotteen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Voit lukea aiheesta lisää ehdoistamme.

HUOM! Väärinymmärrysten välttämiseksi suosittelemme, että otat yhteyttä asiakaspalveluumme ennen kuin palautat tuotteet. Ennen tuotteen palauttamista luo tukitiketti Omalla sivullasi kohdassa Asiakaspalvelu. Kirjaa tapaus aiheluokkaan 14 päivän peruuttamisoikeus.


Jos et nouda pakettiasi postista, se palautetaan takaisin meille. Muistathan siis noutaa pakettisi ajoissa. Paketin noutamatta jättäminen ei ole pätevä peruuttamistapa. Jos haluat tuotteet lähetettävän sinulle uudelleen, tulee sinun maksaa palautuskulut 5,00 € ja uudet toimituskulut 3,00 €. Kun pakettisi on palautunut varastollemme, luodaan tilillesi tätä varten tilausvaraus, jonka maksamalla tuotteet lähetetään sinulle uudelleen. Jos et vahvista tilausvarausta ajoissa tai jos et halua tuotteita, vähennämme palautuneiden tuotteiden summasta noutamattoman paketin kulut 20,00 € ja palautuskulut 5,00 €, sekä mahdolliset toimituskulut. Hyvitämme jäljelle jäävän summan sinulle tilauksella käyttämäsi maksutavan mukaisesti.


Voit tilata uutiskirjeemme luomalla itsellesi asiakastilin ja vahvistamalla asiakastilin luomisen yhteydessä, että haluat vastaanottaa tarjouksia sähköpostitse. Jos olet jo asiakas, voit tilata uutiskirjeen tai peruuttaa sen tilauksen Omalta sivultasi kohdasta Oma sivuni. Lisää ruksi kohtaan ” Toivon saavani ilmoituksia kampanjoista ja uutuuksista sähköpostitse.” jos haluat tilata uutiskirjeen tai poista ruksi jos haluat perua tilauksen. Voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen myös klikkaamalla uutiskirjeen lopussa olevaa linkkiä.

Voit tilata uutiskirjeemme myös verkkosivujemme etusivulta löytyvän linkin kautta. Ilmoita vain sähköpostiosoitteesi ja klikkaa kohtaa ”Tilaa uutiskirje”.


Uloskirjautuminen onnistuu menemällä Omilla sivuillasi kohtaan Oma sivuni. Sivulta löydät ”Kirjaudu ulos” -painikkeen, jota klikkaamalla pääset kirjautumaan ulos.


On tärkeää, että klikkaat aktivointisähköpostissa olevaa linkkiä kokonaisuudessaan. Varmistaaksesi asian voit kopioida koko linkin ja liittää sen suoraan selaimeen. Jotkut sähköpostiohjelmat saattavat jakaa aktivointilinkin kahteen osaan, jolloin linkki ei toimi, kun sitä klikataan.

Sisäänkirjautuminen voi epäonnistua myös väärän salasanan takia. Jos et muista salasanaasi, saat ohjeet salasanan vaihtoon klikkaamalla sisäänkirjautumisikkunasta löytyvää linkkiä. Kirjoita sähköpostiosoitteesi ja klikkaa tämän jälkeen näkyviin tulevaa linkkiä ”Unohditko salasanasi?”. Lähetämme sinulle sähköpostin, josta löydät linkin salasanan vaihtamiseen. Huom! Sähköpostiosoitteesi tulee olla tallennettuna tietoihisi ja aktivoitu, jotta saat salasanan vaihtolinkin.


Kyllä. Kirjaudu sisään sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi. Klikkaa Omalta sivultasi kohtaa Oma sivuni. Kirjoita tekstikenttiin nykyinen salasanasi sekä haluamasi uusi salasana kahteen kertaan. Klikkaa lopuksi painiketta Muuta salasana.


Kyllä, kaikki verkkokaupassa mainitut hinnat ovat verollisia hintoja (sis. ALV 24 %).


Verkkokaupassamme on silloin tällöin käynnissä kampanjoita, joiden yhteydessä tarjoamme alennuskoodin. Ilmoitamme alennuskoodeista esimerkiksi uutiskirjeessämme sekä Somessa. Alennuskoodeja jaetaan myös yhteistyökumppaneidemme kautta.