Kysymykset ja vastaukset
Kysymykset ja vastaukset

Onko sinulla jotain kysyttävää? Olemme koonneet tälle sivulle yleisimmät asiakkaidemme esittämät kysymykset, jotta saisit vastaukset kysymyksiisi helposti ja nopeasti.


Tilausvahvistus lähetetään sähköpostitse pian sen jälkeen, kun tilauksesi on vahvistettu maksetuksi tai hyväksytty laskulla/koontilaskulla.
Jos et jostain syystä saanut tilausvahvistusta, se voi johtua sähköpostisi roskapostisuodattimesta. Valitettavasti emme saa ilmoitusta, jos sähköpostiviestimme torjutaan. Lisäämällä meidät turvallisten lähettäjien luetteloon varmistat, että lähettämämme sähköpostiviestit tulevat jatkossa perille.


Kirjaudu sisään asiakastilillesi sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi kohdasta ”Oma sivuni”. Valitse seuraavaksi kohta "Profiilini" ja lisää osoite klikkaamalla kohtaa "Lisää uusi osoite". Uusi osoite tallentuu automaattisesti oletusosoitteeksi asiakastilillesi. Voit poistaa vanhan osoitteen kohdasta "Aikaisemmat osoitteet" klikkaamalla halutun osoitteen kohdalla olevaa ruksia. Voit tallentaa tilillesi useita osoitteita ja oletusosoitteen vaihtaminen onnistuu helposti kohdasta "Aikaisemmat osoitteet" klikkaamalla oikein -merkkiä. Jos tiedoissasi on useita osoitteita, voit valita haluamasi osoitteen kassalla. Mikäli haluat käyttää eri osoitetta vain yksittäisellä tilauksella, voit muuttaa osoitteen tilauksen tietoihin suoraan kassalla.


Tilauksen noutaminen suoraan varastoltamme ei valitettavasti ole mahdollista.


Cocopanda.fi toimittaa tilauksia vain Manner-Suomeen. Cocopanda toimii myös Ruotsissa, Tanskassa, Saksassa, Itävallassa ja Puolassa. Norjassa toimii sisarverkkokauppamme Blivakker.no. Jos asut jossakin näistä maista, voit halutessasi tehdä tilauksen suoraan kyseisen maan verkkokauppaan.


On mahdollista, että tilauksella on ilmoitettu virheellinen sähköpostiosoite. Tällöin et saa tilausvahvistusta, mutta mikäli tilauksesi on vahvistunut, se lähetetään tilauksessa ilmoitetun osoitteen mukaisesti. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme "Oma sivuni" kautta kohdasta "Asiakaspalvelu" voidaksemme etsiä tilauksesi.

Kun tilauksesi rekisteröitynyt meille, tuotteet pakataan ja lähetetään. Normaali toimitusaikamme on toimitustavasta riippuen 1-5 arkipäivää. Voit tarkistaa tilauksesi tilan ja seurata pakettisi kulkua "Oma sivuni" kautta kohdasta "Tilaukseni." Lähetystunnus tallentuu tilauksesi tietoihin kun pakettisi on lähtenyt matkaan varastoltamme. Klikkaamalla lähetystunnusta pääset suoraan paketin seurantasivustolle.

Varastomme sijaitsee Saksassa. Jos tilauksen toimitustavaksi on valittu normaali toimitus tai kotiinkuljetus, logistiikkakumppanimme Bring toimittaa tuotteet Suomeen Postin lajittelukeskukseen. Lähetystunnus aktivoituu, kun paketti skannataan ensimmäisen kerran matkan aikana Postin lajittelukeskuksessa. Varastosta lähtemisen ja ensimmäisen skannauksen välillä on normaalisti muutama arkipäivä. Tämän vuoksi lähetystunnuksella ei näy tapahtumia ensimmäisien arkipäivien aikana.

Kun pakettisi on noudettavissa noutopisteestä, saat automaattisen saapumisilmoituksen tekstiviestillä sekä sähköpostina. Mikäli olet valinnut kotiinkuljetuksen, saapuvasta lähetyksestä ilmoitetaan vastaanottajalle tekstiviestillä tai soittamalla.

Jos tilauksen toimitustavaksi on valittu DHL Express, toimittaa DHL paketin tilauksen yhteydessä ilmoitettuun kotiosoitteeseen. Voit tilata lisätietoa DHL-pakettisi kulusta paketin seurantasivulla kohdasta "Tilaa tietoa lähetyksesi etenemisestä".


Jos käy niin ikävästi, että olet vastaanottanut viallisen tuotteen, pyydämme sinua rekisteröimään reklamaation asiakastilisi kautta. Luo uusi tukitiketti kirjautumalla asiakastilillesi kohdasta "Oma sivuni" ja valitse seuraavaksi "Asiakaspalvelu". Valitse tukitiketin kategoriaksi "Takuu/korvausvaatimus". 
Mikäli tilaukselta on puuttunut tuote, valitse tukitiketin kategoriaksi "Virhe toimituksessa".


Mikäli käytät 14 päivän palautusoikeutta, vastaat itse palautuksesta aiheutuvista postikuluista. Palautusoikeus on 14 vuorokautta tilauksen vastaanottamisesta. Rekisteröimällä palautuksen "Oma sivuni" kautta, saat palautuslomakkeen, jota käytettäessä palautuskulut ovat 5,00 €. Vähennämme palautuneiden tuotteiden hyvityksestä palautuskulut 5,00 €, kun palautus on käsitelty varastollamme. Voit myös vaihtoehtoisesti maksaa palautuskulut omakustanteisesti Postin kassalla.
Palautuskulujen pidättämisen jälkeinen loppuhyvitys suoritetaan käyttämäsi maksutavan mukaisesti.
Tuotteen tulee olla täysin alkuperäisessä kunnossa. Avattuja tai kokeiltuja hygieniatuotteita ei voi palauttaa. Emme myöskään hyväksy palautusta, jos tuotteen sinetti tai muovikääre on avattu. Voit lukea aiheesta lisää ehdoistamme. Paketin noutamatta jättäminen postista tai lähettäminen paluupostissa ilman erillistä ilmoitusta ei riitä kaupan peruuttamiseksi.

HUOM! Ennen tuotteen palauttamista rekisteröi palautus luomalla tukitiketti "Oma sivuni" kautta kohdasta "Asiakaspalvelu". Valitse tukitiketin kategoriaksi "14 päivän palautusoikeus".


Jos et nouda pakettiasi postista, se palautetaan automaattisesti takaisin meille. Paketin noutamatta jättäminen tai lähettäminen paluupostissa ilman erillistä ilmoitusta ei riitä kaupan peruuttamiseksi. Jos haluat tuotteet lähetettävän sinulle uudelleen, tulee sinun maksaa palautuskulut 5,00 € ja uudet toimituskulut. Kun pakettisi on palautunut varastollemme, luodaan asiakastilillesi tätä varten tilausvaraus, jonka maksamalla tuotteet lähetetään sinulle uudelleen. Jos et vahvista tilausvarausta ajoissa tai jos et halua tuotteita, vähennämme palautuneiden tuotteiden summasta noutamattoman paketin kulut 20,00 € ja palautuskulut 5,00 €. Hyvitämme jäljelle jäävän summan sinulle tilauksella käyttämäsi maksutavan mukaisesti. Alkuperäisiä toimituskuluja ei hyvitetä.

Kun pakettisi lähtee matkaan varastoltamme, lähetystunnus tallentuu automaattisesti asiakastilillesi kohtaan Tilaukseni. Klikkaamalla lähetystunnusta pääset suoraan pakettisi seurantasivustolle.

Varastomme sijaitsee Saksassa. Jos tilauksen toimitustavaksi on valittu normaali toimitus tai kotiinkuljetus, logistiikkakumppanimme Bring toimittaa tuotteet Suomeen Postin lajittelukeskukseen. Lähetystunnus aktivoituu, kun paketti skannataan ensimmäisen kerran matkan aikana Postin lajittelukeskuksessa. Varastosta lähtemisen ja ensimmäisen skannauksen välillä on muutama arkipäivä. Tämän vuoksi lähetystunnuksella ei näy tapahtumia ensimmäisien arkipäivien aikana.

Jos tilauksen toimitustavaksi on valittu DHL Express, toimittaa DHL paketin tilauksen yhteydessä ilmoitettuun kotiosoitteeseen. Voit tilata lisätietoa DHL-pakettisi kulusta paketin seurantasivulla kohdasta "Tilaa tietoa lähetyksesi etenemisestä".

Voit tilata uutiskirjeemme verkkosivujemme etusivun alalaidasta kohdasta "Haluatko saada parhaat tarjoukset suoraan sähköpostiisi?". Ilmoita vain sähköpostiosoitteesi ja klikkaa kohtaa ”Tilaa uutiskirje”.

Voit tilata uutiskirjeemme myös luomalla itsellesi asiakastilin ja vahvistamalla asiakastilin luomisen yhteydessä, että haluat vastaanottaa tarjouksia sähköpostitse. Jos olet jo asiakas, voit tilata uutiskirjeen tai peruuttaa sen tilauksen "Oma sivuni" kautta kohdasta Profiilini. Lisää ruksi kohtaan ” Toivon saavani ilmoituksia kampanjoista ja uutuuksista sähköpostitse” liittyäksesi uutiskirjeen tilaajaksi tai poista ruksi, mikäli haluat perua tilauksen. Voit peruuttaa uutiskirjeen tilauksen myös klikkaamalla uutiskirjeen lopussa olevaa linkkiä.


Uloskirjautuminen onnistuu menemällä Omilla sivuillasi kohtaan Profiilini. Sivulta löydät ”Kirjaudu ulos” -painikkeen, jota klikkaamalla pääset kirjautumaan ulos.


On tärkeää, että klikkaat aktivointisähköpostissa olevaa linkkiä kokonaisuudessaan. Varmistaaksesi asian voit kopioida koko linkin ja liittää sen suoraan selaimeen. Jotkut sähköpostiohjelmat saattavat jakaa aktivointilinkin kahteen osaan, jolloin linkki ei toimi, kun sitä klikataan.

Sisäänkirjautuminen voi epäonnistua myös väärän salasanan takia. Jos et muista salasanaasi, siirry ensin kohtaan "Oma sivuni". Kirjoita sähköpostiosoitteesi, valitse "Kirjaudu sisään" ja klikkaa tämän jälkeen näkyviin tulevaa linkkiä ”Unohditko salasanasi? Klikkaa tätä”. Lähetämme sinulle sähköpostin, josta löydät linkin salasanan vaihtamiseen. Huom! Sähköpostiosoitteesi tulee olla tallennettuna tietoihisi ja aktivoitu, jotta saat salasanan vaihtolinkin.


Kyllä voit. Kirjaudu sisään asiakastilillesi sähköpostiosoitteellasi ja salasanallasi. Klikkaa seuraavaksi Profiilini ja valitse sivuilta kohta "Muuta salasana". Kirjoita tekstikenttiin nykyinen salasanasi sekä haluamasi uusi salasana kahteen kertaan. Klikkaa lopuksi painiketta "Muuta salasana".


Kyllä, kaikki verkkokaupassamme mainitut hinnat ovat verollisia hintoja (sis. ALV 24 %). Tämän vuoksi et joudu maksamaan erillisiä tullimaksuja tilauksestasi.


Verkkokaupassamme on toisinaan kampanjoihin liittyviä alennuskoodeja. Ilmoitamme alennuskoodeista yleensä uutiskirjeessämme.


Onko sinulla jotain muuta kysyttävää? Ota meihin yhteyttä täältä!