Miten tehdä ostoksia
Miten tehdä ostoksia


Verkkokaupassamme asioiminen on helppoa ja turvallista. Voit joko rekisteröityä asiakkaaksemme luomalla asiakastilin täällä tai tehdä tilauksen vierailijana. Jos teet tilauksen vierailijana, sinun ei tarvitse kirjautua sisään vaan ilmoitat vain sähköpostiosoitteesi ja yhteystietosi tilausta tehdessäsi. Kaikki tilaukset, jotka teet vierailijana tallennetaan sähköpostiosoitteella ja näin ollen voit milloin vain luoda asiakastilin, jolloin näet myös aiempien tilauksiesi tiedot asiakastilin kautta.

Verkkokaupassamme käytössä olevan hakutoiminnon avulla löydät nopeasti ja helposti tuotteet, joista olet kiinnostunut. Voit myös suodattaa hakua erilaisten kategorioiden avulla löytääksesi tuotteet, jotka sopivat tarpeisiisi parhaiten.

Kun löydät haluamasi tuotteen, voit lisätä tuotteen ostoskoriisi klikkaamalla Osta-painiketta. Klikkaamalla sydänikonia voit tallentaa tuotteen Saved for later -listalle. Linkin Ostoskoriin löydät sivuston oikeasta yläkulmasta. Jos sinulla on alennuskoodi tai lahjakortti käytettävissä, tulee koodi syöttää Ostoskorissa ennen kuin siirryt Kassalle. Tarkista, että Ostoskorissa on oikeat tuotteet ennen kuin siirryt Kassalle. Rullaa sivua alas, kunnes löydät Siirry Kassalle -painikkeen. Kassalle siirryttyäsi muista tarkistaa, että kaikki tilaukselle annetut tiedot ovat oikein. Kun olet varmistanut, että tilauksen tiedot ovat oikein, voit valita toimitus- sekä maksutavan ja vahvistaa tilauksen.


Toimitusaika on toimitustavasta riippuen 1-3 arkipäivää, ellei mitään odottamatonta pääse tapahtumaan. Toimitamme tilauksia ainoastaan Suomeen. Valitettavasti emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle.

Löydät tilauksesi tiedot ja lähetyksen seurantalinkin Omalta sivultasi kohdasta Tilaukseni, kun olet kirjautuneena Cocopanda.fi -asiakastilillesi. Huomioithan, että lähetystunnus aktivoituu vasta, kun paketti on skannattu ensimmäisen kerran matkan aikana. Lähetystunnus aktivoituu muutaman arkipäivän kuluttua tilauksen lähetyksestä.

Normaali toimitusaikamme on 2-3 arkipäivää. Logistiikkakumppanimme Bring Parcels AB toimittaa paketit varastoltamme Saksasta Suomeen Postin lajittelukeskukseen, josta Posti toimittaa paketit noudettavaksi noutopisteeseen. Lähetystunnuksen avulla voit seurata pakettisi kulkua osoitteessa www.posti.fi. Huomioithan, että lähetystunnus aktivoituu vasta, kun paketti on kirjattu ensimmäisen kerran Postin lajittelukeskuksessa. Tämän vuoksi lähetystunnuksella ei näy tapahtumia ensimmäisien arkipäivien aikana. Saat ilmoituksen paketin saapumisesta tekstiviestitse ja sähköpostitse. Paketin noutopaikka ilmoitetaan saapumisilmoituksessa.

Paketteja säilytetään:

  • 14 vuorokautta tavallisissa noutopisteissä
  • 7 vuorokautta pakettiautomaateissa

Toimituskulut 3,00 €. Ilmainen toimitus yli 40,00 € tilauksille!

Kotiinkuljetus

Voit myös tilata tuotteet suoraan kotiovellesi! Paketti toimitetaan sinulle arkisin ilmoittamaasi kotiosoitteeseen. Kotiinkuljetuksen hinta on 5,00 €.

DHL Express – toimitus

Mikäli haluat tilauksesi nopeammin, ennen kello 13:00 vahvistetut tilaukset toimitetaan kotiisi jopa seuraavana arkipäivänä! Näet arvioidun toimitusajan Kassalla. DHL toimittaa arkipäivisin maanantaista perjantaihin. Express-toimitus on valittavissa suurimmalle osalle suomalaisista postinumeroista. Lähetystunnuksen avulla voit seurata pakettisi kulkua osoitteessa www.dhl.fi.

Express-toimituksen hinta on 9,90 €.


Maksuvaihtoehtojamme:

  • Klarna Checkout: Yhteistyössä Klarnan kanssa tarjoamme sinulle joustavat ja helpot maksutavat, jotta voit tehdä ostoksia milloin ja miten haluat. Lue lisää täältä
  • MobilePay: Tarvitset älypuhelimen, jossa on asennettuna MobilePay- sovellus sekä tili, jolle on rekisteröity maksukortti (Visa, MasterCard, Master tai Visa Electron). Valitse «MobilePay» tilausta vahvistaessasi ja seuraa annettuja ohjeita maksun suorittamiseen puhelimellasi. Asiakkaan tulee olla vähintään 15-vuotias voidakseen käyttää MobilePay-sovellusta.

Tilausta ei ole mahdollista maksaa postiennakolla.


Jos pakettisi toimitus on viivästynyt, selvitämme logistiikkakumppanimme kanssa viivästyksen syytä ja pyrimme saamaan paketin perille mahdollisimman pian. Mikäli paketti on kadonnut, lähetämme luonnollisesti sinulle tilauksen tuotteet uudelleen. Jos pakettisi ei saavu sinulle luvatun toimitusajan puitteissa, voit asiakkaana asettaa paketin toimitukselle kohtuullisen lisäajan. Jos tämä määräaika ylittyy, voit peruuttaa ostoksesi ja saada rahasi takaisin 14 päivän kuluessa. 


Sinulla on 14 päivän palautusoikeus laskettuna siitä päivästä, jolloin olet vastaanottanut pakettisi.

Ennen paketin palauttamista rekisteröi palautus asiakastilisi kautta:

1. Kirjaudu sisään ”Oma sivuni” kautta ja valitse kohta ”Asiakaspalvelu”.
2. Klikkaa ”Uusi tukitiketti+” ja valitse kategoriaksi ”14 päivän palautusoikeus”.
3. Valitse syyksi ”Palautus”. Tämän jälkeen valitse oikea tilausnumero ja valitse listalta palautettavat tuotteet.
4. Halutessasi voit lisätä kuvan ja klikkaa tämän jälkeen ”Jatka”.
5. Klikkaamalla ”Palauta tuotteet” saat palautusohjeet sekä palautuslomakkeen ja sopimusnumeron kohtaan ”Asiakaspalvelu” luotuun tukitikettiin. Mikäli haluat ensin kirjoittaa lisätietoa palautukseen liittyen, valitse kohta "Kirjoita asiakaspalvelulle". Saatuamme yhteydenottosi lähetämme sinulle tapausta koskevat palautusohjeet.

Asiakas vastaa tuotteiden palauttamisesta aiheutuvista kuluista. Jos palautat tilauksesi kokonaisuudessaan, hyvitämme myös normaalin toimituksen toimituskulun (3,00 €). Kotiinkuljetuksien toimituskuluja ei palauteta, vaikka palauttaisit tilauksesi kokonaisuudessaan. Palautuslomakkeemme sisältää kaikki tarvittavat tiedot sekä varmistaa palautuksen nopean ja seurattavan toimituksen. Tästä johtuen suosittelemme palautuslomakkeen käyttöä. Palautuslomakkeella tai sopimusnumerolla käytettäessä palautuskulut ovat 5,00 € ja tämä summa pidätetään maksunpalautuksesta, kun palautus on käsitelty.

Omakustanteisesti palauttaminen

Voit tietenkin tehdä palautuksen omakustanteisesti maksamalla palautuskulut Postin kassalla Postin hinnaston mukaan, mutta huomiothan että paketti ei ole tällöin vakuutettu puoleltamme katoamisen tai vaurioitumisen varalta. Voimme käsitellä palautuksen vasta, kun olemme vastaanottaneet tuotteet. Kirjoita mihin tahansa lapulle tilausnumerosi ja tapausnumerosi tai täytäthän tilausvahvistuksen mukana tulleen Peruutuslomakkeen ja lisääthän sen laatikkoon tuotteiden mukaan.

Lähetä paketti osoitteeseen:

Cocopanda.fi
Co Bring, PO box 3710
FI 00002 Helsinki

HUOM! Muistathan rekisteröidä palautuksen asiakastilisi kautta ennen tuotteiden palauttamista.

Säilytäthän palautuksesta saamasi kuitin, kunnes olet saanut meiltä vahvistuksen palautuksesi rekisteröitymisestä.

Palautuksen kirjautuminen ja käsittely kestää yleensä 1–2 viikkoa. Käsittelyaika riippuu postin toimitusajasta sekä vastaanottamiemme palautusten määrästä. Kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat tästä vahvistuksen samaan tukitikettiin, jossa olet ilmoittanut palautuksesta. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme kohdan ”Asiakaspalvelu” kautta, jos sinulle on jotain kysyttävää. Vastaamme viesteihin arkisin 24 tunnin kuluessa tai nopeammin.

14 päivän palautusoikeus edellyttää, että palautettavat tuotteet ovat samassa kunnossa ja määrässä, kuin ne ovat olleet vastaanottohetkellä. Avattuja tai kokeiltuja hygieniatuotteita ei voi palauttaa. Emme myöskään hyväksy palautusta, jos tuotteen sinetti tai muovikääre on avattu. Asiakas vastaa käytetyn tuotteen arvon alentumisesta, jos tuotetta on käytetty. Olemme velvoitettuja hyvittämään palautettavan summan 14 päivän kuluessa siitä päivästä laskien, kun olemme vastaanottaneet tuotepalautuksen.

Joulun 2022 tienoilla tilattujen joululahjojen palautusoikeutta on pidennetty perjantaihin 13.1.2023 asti. Pidennetystä palautusoikeudesta huolimatta palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäisessä pakkauksessa ja myyntikelpoisessa kunnossa. Mikäli tuotteet on otettu käyttöön, niitä on testattu, sinetti rikkoutunut tai pakkaus on teipattu, voimme joutua hylkäämään palautuksen.

18 § Palautusoikeus antaa elinkeinonharjoittajalle oikeuden veloittaa asiakkaalta, jos tuotteen arvo on käytön seurauksena alentunut enemmän kuin tarpeen tuotteen luonteen, ominaisuuden ja/tai toiminnon määrittämiseksi.


Pyrimme ratkaisemaan ongelman mahdollisimman yksinkertaisella ja tehokkaalla tavalla, esimerkiksi vaihtamalla tai korjaamalla vaurioituneen tuotteen. Voimme sopia myös hinnanalennuksesta tai hyvityksestä. Kaikki tämä riippuu vaurion suuruudesta, olosuhteista ja sinun toiveistasi. Takaisinmaksu tapahtuu viimeistään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet tuotepalautuksen. Katamme viallisen tuotteen palautuskulut. Sinulla on reklamaatio-oikeus kaikkiin ostamiisi tuotteisiin.


Yritämme parhaamme mukaan välttää virheitä. Valitettavasti pakkausvirheet ovat silti mahdollisia. Vaikka käytämme modernia tekniikkaa inhimillisiä virheitä saattaa silti sattua. Jos vastaanottamasi paketti ei sisällöltään vastaa tilaamaasi, ota meihin yhteyttä voidaksemme korjata virheen. Voidaksemme käsitellä tapauksen mahdollisimman nopeasti, ilmoitathan meille, mitkä tuotteet puuttuvat tilauksestasi ja mitä tuotteita et ole tilannut. Liitäthän mukaan myös kuvan saamistasi tuotteista.


Valitettavasti jotain voi joskus mennä pieleen kuljetuksen aikana ja toimituksissa saattaa toisinaan ilmetä kuljetusvaurioita. Tällöin sinun on hyvä tietää, että kaikki pakettimme ovat vakuutettuja vaurioiden varalta. Mikäli paketissa on näkyviä kuljetusvaurioita ja jos tuotteet ovat vaurioituneet, otathan kuvia paketin sekä tuotteiden vaurioista. Täytä Postilla vahingonkorvauslomake ja jätä paketti Postin lähimpään noutopisteeseen, jotta Posti voi arvioida vahingon määrän. Tällöin logistiikkakumppanimme pystyy rekisteröimään toimitusvaurion.

Ota meihin yhteyttä ja luo tukitiketti asiakastilisi, jotta voimme löytää ratkaisun ongelmaan mahdollisimman nopeasti. Tarvitsemme ilmoituksesi vauriosta voidaksemme lähettää korvausvaatimuksen logistiikkakumppanillemme. Liitäthän tukitikettiin kuvat paketin ja tuotteiden vaurioista.


Voit ottaa yhteyttä meihin helposti asiakastilisi kautta:

  • Kirjaudu asiakastilillesi ja mene kohtaa Asiakaspalvelu. Voit luoda uuden tukitiketin kohdasta ”UUSI TUKITIKETTI +”.
  • Valitse oikea kategoria klikkaamalla. Pääset eteenpäin valitsemalla jokaisessa vaiheessa kategorian, joka sopii tapaukseesi parhaiten.
  • Jos kategoriaksi valitaan ”Reklamaatio”, voidaan tukitiketti luoda vain yhdelle tuotteelle kerrallaan. Valitse tukitikettiin tuote, jota tapaus koskee.
  • Muissa kategorioissa tulee ensimmäiseksi valita tilaus, jota tapaus koskee. Tilauksen valitsemisen jälkeen voit valita tukitikettiin yhden tai useamman tuotteen samalta tilaukselta.
  • Liitä tukitikettiin tarvittaessa myös kuvat. Kerro tukitiketissä mitä asiasi koskee.
  • Vahvista tukitiketin lähetys klikkaamalla painiketta ”Lähetä viesti”. Tämän jälkeen saat vahvistuksen siitä, että tukitikettisi on kirjattu.

”Mitä tapahtuu sen jälkeen kun olen luonut tukitiketin?”

Vastaamme sinulle niin nopeasti kuin mahdollista ja pyrimme löytämään ratkaisun, johon olet tyytyväinen. Saat automaattisen ilmoituksen sähköpostiisi, kun olemme vastanneet tukitikettiisi. Muistathan myös, että näet lähettämäsi tukitiketin koska tahansa Omilta sivuiltasi kohdasta ”Asiakaspalvelu”. Avaamalla tukitiketin näet kaikki tapaukseen lähettämämme vastaukset ja voit myös lähettää meille uuden viestin tapaukseen liittyen. Vastaamme viesteihin arkisin 24 tunnin sisällä, joten jos et ole saanut ilmoitusta sähköpostitse, kannattaa vielä tarkistaa Omien sivujesi kautta onko tukitikettiisi jo vastattu. Toisinaan automaattiset sähköpostit voivat valitettavasti filteröityä Spam- tai Roskapostikansioon.