
Miten tehdä ostoksia
Verkkokaupassamme asioiminen on helppoa ja turvallista. Voit rekisteröityä asiakkaaksemme luomalla asiakastilin täällä. Voit myös liittyä asiakasklubimme jäseneksi, jolloin saat käyttöösi eksklusiivisia etuja, kun teet tilauksen sisäänkirjautuneena asiakastilillesi. Lue lisää asiakasklubistamme täältä. Voit myös tehdä tilauksen vierailijana, jolloin sinun ei tarvitse kirjautua sisään, vaan ilmoitat vain sähköpostiosoitteesi ja yhteystietosi tilausta tehdessäsi. Kaikki tilaukset, jotka teet vierailijana tallennetaan sähköpostiosoitteella ja näin ollen voit milloin vain luoda asiakastilin, jolloin näet myös aiempien tilauksiesi tiedot asiakastilin kautta.
Verkkokaupassamme käytössä olevan hakutoiminnon avulla löydät nopeasti ja helposti tuotteet, joista olet kiinnostunut. Voit myös suodattaa hakua erilaisten kategorioiden avulla löytääksesi tuotteet, jotka sopivat tarpeisiisi parhaiten.
Kun löydät haluamasi tuotteen, voit lisätä tuotteen ostoskoriisi klikkaamalla Osta-painiketta. Klikkaamalla sydän-painiketta voit tallentaa tuotteen Suosikkini -listalle. Linkin Ostoskoriin löydät sivuston oikeasta yläkulmasta. Jos sinulla on alennuskoodi tai lahjakortti käytettävissä, tulee koodi syöttää Ostoskorissa ennen kuin siirryt Kassalle. Tarkista, että Ostoskorissa on oikeat tuotteet ennen kuin siirryt Kassalle. Rullaa sivua alas, kunnes löydät Siirry Kassalle -painikkeen. Kassalle siirryttyäsi muista tarkistaa, että kaikki tilaukselle annetut tiedot ovat oikein. Kun olet varmistanut, että tilauksen tiedot ovat oikein, voit valita toimitus- sekä maksutavan ja vahvistaa tilauksen.
Toimitusaika on toimitustavasta riippuen 1-4 arkipäivää, ellei mitään odottamatonta pääse tapahtumaan. Toimitamme tilauksia ainoastaan Suomeen. Valitettavasti emme toimita tilauksia Ahvenanmaalle.
Löydät tilauksesi tiedot ja lähetyksen seurantalinkin Omalta sivultasi kohdasta Tilaukseni, kun olet kirjautuneena Cocopanda.fi -asiakastilillesi. Huomioithan, että lähetystunnus aktivoituu vasta, kun paketti on skannattu ensimmäisen kerran Suomessa matkan aikana.
Normaali toimitusaikamme on 2-4 arkipäivää. Logistiikkakumppanimme Bring Parcels AB toimittaa paketit varastoltamme Saksasta Suomeen Postin lajittelukeskukseen, josta Posti toimittaa paketit noudettavaksi noutopisteeseen. Lähetystunnuksen avulla voit seurata pakettisi kulkua osoitteessa www.posti.fi. Huomioithan, että lähetystunnus aktivoituu vasta, kun paketti on kirjattu ensimmäisen kerran Postin lajittelukeskuksessa. Saat ilmoituksen paketin saapumisesta tekstiviestitse ja sähköpostitse. Paketin noutopaikka ilmoitetaan saapumisilmoituksessa.
Paketteja säilytetään:
- 14 vuorokautta tavallisissa noutopisteissä
- 7 vuorokautta pakettiautomaateissa
Toimituskulut Postin noutopisteisiin ovat 4,90 €. Tarjoamme ilmaisen toimituksen noutopisteisiin asiakasklubimme jäsenille yli 24,90 € ostoksiin! Lue lisää asiakasklubistamme täältä. Ilman jäsenyyttä saat ilmaisen toimituksen yli 44,90 € ostoksille.
Kotiinkuljetus
Voit myös tilata tuotteet suoraan kotiovellesi! Paketti toimitetaan sinulle arkena ilmoittamaasi kotiosoitteeseen. Kotiinkuljetuksen hinta on 6,90 €.
DHL Express – toimitus
Mikäli haluat tilauksesi nopeammin, ennen kello 13:00 vahvistetut tilaukset toimitetaan kotiisi jopa seuraavana arkipäivänä! Näet arvioidun toimitusajan Kassalla. DHL toimittaa arkipäivisin maanantaista perjantaihin. Express-toimitus on valittavissa suurimmalle osalle suomalaisista postinumeroista. Lähetystunnuksen avulla voit seurata pakettisi kulkua osoitteessa www.dhl.fi.
Express-toimituksen hinta on 20 €.
Maksuvaihtoehtojamme:
- Klarna Checkout: Yhteistyössä Klarnan kanssa tarjoamme sinulle joustavat ja helpot maksutavat, jotta voit tehdä ostoksia milloin ja miten haluat. Lue lisää täältä
- MobilePay: Tarvitset älypuhelimen, jossa on asennettuna MobilePay- sovellus sekä tili, jolle on rekisteröity maksukortti (Visa, MasterCard, Master tai Visa Electron). Valitse «MobilePay» tilausta vahvistaessasi ja seuraa annettuja ohjeita maksun suorittamiseen puhelimellasi. Asiakkaan tulee olla vähintään 15-vuotias voidakseen käyttää MobilePay-sovellusta.
Tilausta ei ole mahdollista maksaa postiennakolla.
Jos pakettisi toimitus on viivästynyt, selvitämme logistiikkakumppanimme kanssa viivästyksen syytä ja pyrimme saamaan paketin perille mahdollisimman pian. Mikäli paketti on kadonnut, lähetämme luonnollisesti sinulle tilauksen tuotteet uudelleen. Jos pakettisi ei saavu sinulle luvatun toimitusajan puitteissa, voit asiakkaana asettaa paketin toimitukselle kohtuullisen lisäajan. Jos tämä määräaika ylittyy, voit peruuttaa ostoksesi ja saada rahasi takaisin 14 päivän kuluessa.
Asiakkaana olet velvollinen seuraamaan lähetyksesi tilaa. Cocopanda.fi ei ole vastuussa saapumisilmoituksien lähettämisestä. Jos paketista ei tule normaalin toimitusajan puitteissa Postin saapumisilmoitusta, olethan yhteydessä meihin, jotta voimme tiedustella paketin tilannetta logistiikkakumppaniltamme.
Sinulla on 14 päivän palautusoikeus laskettuna siitä päivästä, jolloin olet vastaanottanut pakettisi.
Ennen paketin palauttamista rekisteröi palautus asiakastilisi kautta:
1. Kirjaudu sisään ”Oma sivuni” kautta ja valitse kohta ”Asiakaspalvelu”.
2. Klikkaa ”Uusi tukitiketti+” ja valitse kategoriaksi ”14 päivän palautusoikeus”.
3. Valitse syyksi ”Palautus”. Tämän jälkeen valitse oikea tilausnumero ja valitse listalta palautettavat tuotteet.
4. Halutessasi voit lisätä kuvan ja klikkaa tämän jälkeen ”Jatka”.
5. Klikkaamalla ”Palauta tuotteet” saat automaattisesti palautusohjeet sekä palautuslomakkeen ja sopimusnumeron kohtaan ”Asiakaspalvelu” luotuun tukitikettiin. Mikäli haluat ensin kirjoittaa lisätietoa palautukseen liittyen, valitse kohta "Kirjoita asiakaspalvelulle". Saatuamme yhteydenottosi lähetämme sinulle tapausta koskevat palautusohjeet.
Asiakas vastaa tuotteiden palauttamisesta aiheutuvista kuluista. Jos palautat tilauksesi kokonaisuudessaan, hyvitämme myös normaalin toimituksen toimituskulun (4,90 €). Kotiinkuljetuksien toimituskuluja ei palauteta, vaikka palauttaisit tilauksesi kokonaisuudessaan. Palautuslomakkeemme sisältää kaikki tarvittavat tiedot sekä varmistaa palautuksen nopean ja seurattavan toimituksen. Tästä johtuen suosittelemme palautuslomakkeen käyttöä. Palautuslomakkeella tai sopimusnumerolla käytettäessä palautuskulut ovat 5,00 € ja tämä summa pidätetään maksunpalautuksesta, kun palautus on käsitelty.
Omakustanteisesti palauttaminen
Voit tietenkin tehdä palautuksen omakustanteisesti maksamalla palautuskulut Postin kassalla Postin hinnaston mukaan, mutta huomiothan että paketti ei ole tällöin vakuutettu puoleltamme katoamisen tai vaurioitumisen varalta. Voimme käsitellä palautuksen vasta, kun olemme vastaanottaneet tuotteet. Kirjoita mihin tahansa lapulle tilausnumerosi ja tapausnumerosi tai täytäthän tilausvahvistuksen mukana tulleen Peruutuslomakkeen ja lisääthän sen laatikkoon tuotteiden mukaan.
Lähetä paketti osoitteeseen:
Cocopanda.fi
Co Bring, PO box 3710
FI 00002 Helsinki
HUOM! Muistathan rekisteröidä palautuksen asiakastilisi kautta ennen tuotteiden palauttamista.
Säilytäthän palautuksesta saamasi kuitin, kunnes olet saanut meiltä vahvistuksen palautuksesi rekisteröitymisestä.
Palautuksen kirjautuminen ja käsittely kestää normaalisti 2 viikkoa. Käsittelyaika riippuu postin toimitusajasta sekä vastaanottamiemme palautusten määrästä. Kun olemme käsitelleet palautuksesi, saat tästä vahvistuksen samaan tukitikettiin, jossa olet ilmoittanut palautuksesta. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme kohdan ”Asiakaspalvelu” kautta, jos sinulle on jotain kysyttävää. Vastaamme viesteihin arkisin 24 tunnin kuluessa tai nopeammin.
14 päivän palautusoikeus edellyttää, että palautettavat tuotteet ovat samassa kunnossa ja määrässä, kuin ne ovat olleet vastaanottohetkellä. Avattuja tai kokeiltuja hygieniatuotteita ei voi palauttaa. Emme myöskään hyväksy palautusta, jos tuotteen sinetti tai muovikääre on avattu. Asiakas vastaa käytetyn tuotteen arvon alentumisesta, jos tuotetta on käytetty. Olemme velvoitettuja hyvittämään palautettavan summan 14 päivän kuluessa siitä päivästä laskien, kun olemme vastaanottaneet tuotepalautuksen.
Joulun 2022 tienoilla tilattujen joululahjojen palautusoikeutta on pidennetty perjantaihin 13.1.2023 asti. Pidennetystä palautusoikeudesta huolimatta palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäisessä pakkauksessa ja myyntikelpoisessa kunnossa. Mikäli tuotteet on otettu käyttöön, niitä on testattu, sinetti rikkoutunut tai pakkaus on teipattu, voimme joutua hylkäämään palautuksen.
18 § Palautusoikeus antaa elinkeinonharjoittajalle oikeuden veloittaa asiakkaalta, jos tuotteen arvo on käytön seurauksena alentunut enemmän kuin tarpeen tuotteen luonteen, ominaisuuden ja/tai toiminnon määrittämiseksi.
Jos olet ollut niin epäonninen ja tuotteesi on mennyt rikki vastaanottamisen jälkeen, ei syytä huoleen. Sinulla on oikeus tehdä reklamaatio kaikista meiltä ostetuista tuotteista Kuluttajasuojalain mukaisesti. Takuuajan lisäksi annetut takuut on kerrottu tuotekuvauksessa. Pyrimme ratkaisemaan ongelman yksinkertaisella ja joustavalla tavalla, esimerkiksi vaihtamalla tuotteen tai mahdollisesti hyvittämällä oston, jos tuotetta ei voida vaihtaa. Hyvityksessä saat rahasi takaisin 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet viallisen tuotteen takaisin meille. Reklamaatio tapauksissa tuotteiden palauttaminen on ilmaista palautuslomakettamme tai sopimusnumeroa käyttäen.
Reklamaatiosta tulee aina ilmoittaa kirjallisesti. Voit helposti ottaa meihin yhteyttä "Oma sivuni" kautta. Asiakaspalvelumme vastaa sinulle 24 tunnin sisällä arkipäivisin.
Yritämme parhaamme mukaan välttää virheitä. Valitettavasti pakkausvirheet ovat silti mahdollisia. Vaikka käytämme modernia tekniikkaa inhimillisiä virheitä saattaa silti sattua. Jos vastaanottamasi paketti ei sisällöltään vastaa tilaamaasi, ota meihin yhteyttä voidaksemme korjata virheen. Voidaksemme käsitellä tapauksen mahdollisimman nopeasti, ilmoitathan meille, mitkä tuotteet puuttuvat tilauksestasi ja mitä tuotteita et ole tilannut. Liitäthän mukaan myös kuvan vastaanottamistasi tuotteista.
Reklamaatiosta tulee aina ilmoittaa kirjallisesti. Voit helposti ottaa meihin yhteyttä "Oma sivuni" kautta. Asiakaspalvelumme vastaa sinulle 24 tunnin sisällä arkipäivisin.
Valitettavasti jotain voi joskus mennä pieleen kuljetuksen aikana ja toimituksissa saattaa toisinaan ilmetä kuljetusvaurioita. Tällöin sinun on hyvä tietää, että kaikki pakettimme ovat vakuutettuja vaurioiden varalta. Mikäli paketissa on näkyviä kuljetusvaurioita ja jos tuotteet ovat vaurioituneet, otathan kuvia paketin sekä tuotteiden vaurioista. Täytä Postilla vahingonkorvauslomake ja jätä paketti Postin lähimpään noutopisteeseen, jotta Posti voi arvioida vahingon määrän. Tällöin logistiikkakumppanimme pystyy rekisteröimään toimitusvaurion.
Reklamaatiot täytyy aina tehdä kirjallisesti. Voit helposti ottaa meihin yhteyttä "Oma sivuni" kautta. Asiakaspalvelumme vastaa sinulle 24 tunnin sisällä arkipäivisin.
Tarvitsemme ilmoituksesi vauriosta voidaksemme lähettää korvausvaatimuksen logistiikkakumppanillemme. Liitäthän tukitikettiin kuvat paketin ja tuotteiden vaurioista.
Voit ottaa yhteyttä meihin helposti asiakastilisi kautta:
- Kirjaudu asiakastilillesi ja valitse kohta Asiakaspalvelu. Voit luoda uuden tukitiketin kohdasta ”UUSI TUKITIKETTI +”.
- Valitse oikea kategoria klikkaamalla. Pääset eteenpäin valitsemalla jokaisessa vaiheessa kategorian, joka sopii tapaukseesi parhaiten.
- Jos kategoriaksi valitaan ”Reklamaatio”, voidaan tukitiketti luoda vain yhdelle tuotteelle kerrallaan. Valitse tukitikettiin tuote, jota tapaus koskee.
- Valitse tapausta koskeva tilaus. Tämän jälkeen voit valita tukitikettiin yhden tai useamman tuotteen samalta tilaukselta.
- Liitä tukitikettiin tarvittaessa myös kuvat ja kerro mitä asiasi koskee.
- Vahvista tukitiketin lähetys klikkaamalla painiketta ”Lähetä viesti”. Tämän jälkeen saat vahvistuksen siitä, että tukitikettisi on kirjattu.
Mitä tapahtuu sen jälkeen kun olen luonut tukitiketin?
Vastaamme sinulle niin nopeasti kuin mahdollista ja pyrimme löytämään ratkaisun, johon olet tyytyväinen. Saat automaattisen ilmoituksen sähköpostiisi, kun olemme vastanneet tukitikettiisi. Muistathan myös, että näet lähettämäsi tukitiketin koska tahansa Omalta sivultasi kohdasta ”Asiakaspalvelu”. Avaamalla tukitiketin näet kaikki tapaukseen lähettämämme vastaukset ja voit myös lähettää meille uuden viestin tapaukseen liittyen. Vastaamme viesteihin arkisin 24 tunnin sisällä, joten jos et ole saanut ilmoitusta sähköpostitse, kannattaa vielä tarkistaa asiakastilisi kautta onko tukitikettiisi jo vastattu. Toisinaan automaattiset sähköpostit voivat valitettavasti filteröityä Spam- tai Roskapostikansioon.