Ota yhteyttä
Muistathan tarkastaa ensin infosivumme 😊
Toivomme että asiakkaamme voivat olla meihin helposti yhteydessä. Löydät paljon tietoa Info-sivuiltamme. Vastauksia yleisimpiin kysymyksiin löydät myös Kysymykset ja vastaukset -kohdasta. Reklamaatiota, tilauksen peruuttamista tai tuotteiden palauttamista koskevissa tapauksissa, pyytäisimme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme verkkosivuillamme Oma sivuni kautta kohdasta Asiakaspalvelu.
Oma sivuni:
Asiakastilisi kautta saat nopeasti yhteyden asiakaspalveluumme. Täältä voit tarkistaa helposti ja nopeasti tilauksesi tiedot sekä voit myös seurata tilauksen etenemistä, tarkastella vanhoja tilauksia ja muokata yhteystietojasi.
Omalla sivullasi kohdassa Asiakaspalvelu voit luoda tukitiketin. Sinun tulee olla kirjautuneena sisään, jotta voit lähettää viestin.
Vastaamme viesteihin arkisin 24 tunnin kuluessa tai jopa nopeammin. Jotta asian käsittely olisi nopeaa ja tehokasta, muistathan kirjata tapauksen oikeaan aiheluokkaan.
Chatbot:
Rosie on chatbottimme, joka osaa vastata suurimpaan osaan asiakkaiden kysymyksistä. Rosie tekee töitä kellon ympäri, vuoden jokaisena päivänä.
Hän auttaa sinua useimmissa asioissa, kuten esimerkiksi tilauksessa, maksamisessa, pakettisi seuraamisessa ja vaikkapa käyttöehdoissamme.
Rosie osaa jo vaikka mitä, ja oppii kokoajan lisää. Hän ei ole kovin mielissään pitkistä lauseista, vaan pitää enemmän jos menet yksinkertaisesti vain suoraan asiaan.
Puhelinpalvelu:
Tavoitat asiakaspalvelumme numerosta 075 325 2955 maanantaista perjantaihin kello 11-15. Viikonloppuisin ja pyhäpäivinä asiakaspalvelumme on kiinni.
Reklamaatiot tarvitsemme aina kirjallisesti.
Klarnan maksutapoihin liittyvissä kysymyksissä olethan suoraan yhteydessä Klarnaan.
Asiakaspalvelumme sulkeutuu 27.3 klo 13.00 ja seuraavan kerran olemme tavoitettavissa 2.4 klo 11.